Hei,

Kaikissa verkkosivuiltamme tilatuissa tuotteissa on ilmainen ja nopea toimitusaika! Laitamme lähetyksen matkaan 1-2 arkipäivässä.

Meillä voit maksaa verkkokaupassa kaikilla suomalaisilla verkkopankeilla, sekä pankki - ja luottokorteilla. Käytämme markkinoiden luotetuinta maksupalvelutarjoajaa suomalaista Paytrailiä.

100% laatutakuu.

 

TOIMITUSEHDOT.

Tervetuloa DianovaLapstone–verkkokauppaan! Nämä ehdot ovat verkkokaupan sopimusehdot, joita sovelletaan verkkokaupan tarjoajan Fineral Oy ja asiakkaan välillä. Dianova Lapstone Verkkokaupassa voi asioida ainoastaan kuluttaja-asiakas, joka on vähintään 18-vuotias.



1. Verkkokaupassa asiointi

Asiakas voi tilata Verkkokaupassa tuotteita joko rekisteröityneenä tai ilman jäseneksi rekisteröitymistä. Tilaamisen edellytyksenä on toimiva sähköpostiosoite, sillä tilausvahvistus toimitetaan Asiakkaalle vain sähköpostitse.

Asiakas sitoutuu antamaan itseään koskevat tiedot oikeina, ja Asiakas vastaa tietojen oikeellisuudesta.


2. Henkilötietojen käsittely

Fineral Oy käsittelee henkilötietoja kulloinkin voimassa olevan henkilötietolainsäädännön sallimalla ja velvoittamalla tavalla toimien henkilörekisterien rekisterinpitäjänä. Asiakkaan tietoja käsitellään rekisteriselosteessa kuvatuin tavoin.


3. Evästeet

Asiakkaan päätelaitteelle voidaan toimittaa evästeitä ("cookies"). Eväste on pieni tekstitiedosto, jonka avulla voidaan kerätä tietoja siitä, miten ja milloin Verkkokauppaa käytetään, eli esimerkiksi milloin ja mitä Verkkokaupan sivuja Asiakas on selannut, mitä selainta Asiakas käyttää ja mistä Asiakas on tullut Verkkokauppaan. Evästeiden avulla saatu tieto on luonteeltaan anonyymiä, mutta evästeen avulla saatua tietoa on mahdollista liittää Asiakkaalta saatuihin henkilötietoihin.

Evästeiden käytön tarkoituksena on analysoida ja kehittää Verkkokauppaa, jotta se palvelee Asiakkaita entistä paremmin, sekä hyödyntää tietoja Verkkokaupan kävijämäärien tilastollisessa seurannassa ja erilaisessa Verkkokaupan toimintojen tehon mittauksessa. Evästeiden avulla kerättyä tietoa voidaan käyttää myös kohdennetun mainonnan tuottamiseen.

Asiakkaalla on mahdollisuus kytkeä evästeiden käyttö pois selainasetuksistaan, mutta tällä on vaikutusta Verkkokaupan käyttömahdollisuuksiin sitä heikentävästi tai jopa sen kokonaan estäen.


4. Tuotteiden tilaaminen

Tuotteiden tilaaminen tapahtuu siten, että Asiakas poimii haluamansa tuotteet ostoskoriin, minkä jälkeen Asiakas vie tilauksen loppuun Verkkokaupan ohjaamalla tavalla. Asiakas voi muuttaa ostoskorinsa sisältöä tilauksen maksamiseen saakka. Asiakasta kehotetaan tarkistamaan huolellisesti tilauksensa sisältö ennen tilauksen loppuun viemistä. Asiakas saa tilauksesta tilausvahvistuksen antamaansa sähköpostiosoitteeseen. Asiakasta sitova tilaus syntyy, kun Asiakas on lähettänyt tilauksensa.


5. Hinnat

Tuotteet veloitetaan tilaushetkellä voimassa olevan hinnan perusteella. Tuotteiden hinnat ovat voimassa toistaiseksi tai tuotetiedoissa erikseen ilmoitettuna aikana. Tuotteiden hinnat sisältävät arvolisäveron. Tuotteiden hinnat eivät sisällä toimituskuluja, vaan ne ilmoitetaan erikseen tilauksen yhteydessä ja tilausvahvistuksessa.

Fineral Oy pidättää oikeuden muuttaa tuotteiden hintoja. Pyrimme siihen, että Verkkokaupassa esitetyt hinnat olisivat aina oikeat ja ajantasaiset.


6. Tuotteiden saatavuus

Osa Verkkokaupan tuotteista on ns. sesonkituotteita tai muutoin sellaisia tuotteita, joita valmistetaan vain rajallinen määrä. Myös vakiovalikoimaan kuuluvat tuotteet saattavat esimerkiksi tuotannollisten syiden vuoksi olla tilapäisesti loppuunmyyty. Pyrimme pitämään Verkkokaupassa ajantasaiset ja oikeat tiedot saatavilla olevista tuotteista.

Mikäli tilattu tuote, joka on Verkkokaupassa näkynyt saatavilla olevana tuotteena, on tilapäisesti loppunut siten, että tuotteen toimitus viivästyy arvioidusta toimitusajankohdasta, pyrimme välittömästi tilanteen havaittuaan ilmoittamaan asiasta Asiakkaalle tämän ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Jos tuotteen toimitus tuotteen tilapäisen loppumisen vuoksi viivästyy enemmän kuin 30 päivää, menetellään alla olevien ehtojen mukaisesti siten kuin tuotetta ei olisi lainkaan saatavilla, paitsi jos Asiakkaan kanssa toisin sovitaan.
Mikäli kuitenkin Verkkokaupassa on ilmoitettu, että tuotetta ei ole varastossa ja annettu arvio ajankohdasta, jolloin tuotetta on saatavilla, Asiakkaan katsotaan tilauksen tehdessään hyväksyneen sen, että tällaisen tilapäisesti loppuneen tuotteen toimitusaika lasketaan siitä hetkestä, jolloin tuote on ilmoitettu olevan saatavilla.



7. Tilausvahvistus

Asiakkaalle lähetetään onnistuneen maksutapahtuman jälkeen sähköpostitse tilausvahvistus, joka sisältää tilauksen keskeiset tiedot. Tilausvahvistus lähetetään lisäksi kirjallisesti toimituksen mukana. Asiakkaan tulee tarkistaa, että tilausvahvistukseen merkityt tiedot tilauksen sisällöstä ovat oikeat.


8. Toimitustavat ja toimituskulut

Pyrimme toimittamaan tilaushetkellä varastossa olevat tuotteet Asiakkaalle noin 2–7 arkipäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Mikäli tilauksen toimittaminen viivästyy, Fineral Oy pyrkii ilmoittamaan Asiakkaalle viivästyksestä Asiakkaan antamia yhteystietoja käyttäen ja antamaan Asiakkaalle arvion toimitusajankohdasta.

Emme vastaa siitä, jos tilauksen toimittaminen viivästyy tai tilausta ei pystytä toimittamaan sen vuoksi, että Asiakas on ilmoittanut virheelliset yhteystiedot tai ei ole paikalla sovittuna toimitusajankohtana eikä häntä tavoiteta.

Asiakkaalta peritään tilauksen yhteydessä yksilöitävät toimituskulut kustakin tilauksesta.



9. Maksutavat

Maksaminen tehdään tilausprosessin lopussa. Maksutapahtuman tultua hyväksytyksi asiakaan tilaus etenee käsittely- ja toimitusvaiheeseen.


Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Palvelun kuvaus
Paytrail Oyj ostaa myyntisaatavan, eli maksun summan verkkokauppiaalta ja tarjoaa Teille mahdollisuuden maksaa millä tahansa maksusivulla mainitulla maksutavalla. Tieto maksusta toimitetaan myyjälle välittömästi!


Palautusoikeus
Teillä on kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus, jota käyttäessänne voitte asioida suoraan myyjän kanssa.


Tietoa maksutavoista
Pankin (Osuuspankki, Nordea, Tapiola, Ålandsbanken, Handelsbanken, SP; POP; Aktia; Nooa, S-Pankki, Sampo Pankki) verkkopalvelussa vastaanottajana näkyy Paytrail Oyj. Maksu tilitetään myyjälle.

Luottokunnan maksutavoilla tuotteen myyjä ja maksun saaja on Paytrail Oyj. Reklamaatiotapauksissa pyydämme kuitenkin ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Maksaminen tehdään tilausprosessin lopussa. Maksutapahtuman tultua hyväksytyksi asiakaan tilaus etenee käsittely- ja toimitusvaiheeseen. Asiakkaan hyväksyessä maksutapahtuman verkkokaupassa, hyväksyy Asiakas samalla maksuvelvollisuuden.



10. Peruutusoikeus

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa Verkkokaupasta tilaamansa tuote viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Asiakkaan tulee postittaa tuote Fineral Oy:lle.

Peruutusoikeuden käyttämisen edellytyksenä on, että tuotteessa eikä tuotteen alkuperäispakkauksessa ole käytön jälkiä, tuote on edelleen alkuperäispakkauksessaan ja myytävissä edelleen. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, voimme periä arvoalennusta aina tuotteen täyteen hintaan saakka.
Fineral Oy vastaa normaalitilanteissa peruutettavien tuotteiden postituskuluista. Jos tuotetta ei voida palauttaa tavanomaisella tavalla postitse, vastaa Asiakas sen palautuskustannuksista.

Peruutettujen tuotteiden arvo hyvitetään asiakkaan tilille viimeistään 14 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Voimme pidättäytyä maksujen palautuksesta, kunnes peruutettu tuote on vastaanotettu tai kunnes asiakas on esittänyt näyttöä tuotteen palautuksesta.


11. Tuotteiden tarkastaminen ja reklamaatiot

Asiakkaan tulee toimituksen vastaanotettuaan viivytyksettä tarkastaa, että toimitus on sisältänyt hänen tilaamansa tuotteet ja että tuotteet ovat virheettömiä. Mikäli Asiakas havaitsee virheen tilauksessa tai tuotteessa, Asiakkaan tulee välittömästi ja viimeistään 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta ilmoittaa siitä Fineral Oy:n asiakaspalveluun 097541110, s-posti: fineral@kolumbus.fi.



12. Ylivoimainen este

Emme ole vastuussa sellaisesta tuotteen virheellisyydestä, toimituksen viivästymisestä tai muusta sopimusrikkomuksista, joka johtuu meidän vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta (force majeure). Tällaisessa viivästymistilanteessa Fineral Oy noudattaa velvollisuuksiaan niin pian kuin se on kyseisessä tilanteessa mahdollista otettuaan ensin yhteyttä Asiakkaakseen ja tarkistettuaan, haluaako Asiakas yhä pysyä sopimuksessa.


13. Sovellettava lainsäädäntö ja riitojen ratkaisu

Näihin Ehtoihin sovelletaan Suomen lakia, lukuun ottamatta sen lainvalintasäännöksiä. Osapuolet pyrkivät ensisijaisesti neuvotteluteitse ratkaisemaan näistä Ehdoista tai niiden soveltamisesta aiheutuvat erimielisyydet.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)



14. Asiakaspalvelu

Asiakasta kehotetaan kaikissa ongelmatilanteissa olemaan yhteydessä Fineral Oy:n asiakaspalveluun, puh: 097541110, sähköposti: Fineral@kolumbus.fi.


16. Verkkokaupan ylläpitäjä

Verkkokauppaa ylläpitää:

Fineral Oy
y-tunnus: 1056507-2
PL4
00351 Helsinki
Puh: 097541110